
Přední dodavatel štěrkopísku a kameniva
z přírodních zdrojů v Česku a na SlovenskuO nás
SPOLEČNOST ČESKÉ ŠTĚRKOPÍSKY spol. s r.o. založili obchodní partneři a dlouholetí přátelé František Jampílek a Van Duc Nguyen.
Poskytujeme komplexní služby dodávek stavebního kameniva včetně dopravy a poradenství. Naším finálním produktem je kamenivo z přírodních zdrojů, které je klíčovým materiálem pro stavebnictví, dopravní stavitelství, při výrobě betonu, prefabrikátů, zámkové dlažby, suchých maltových směsí a jiných stavebních výrobků.
Jsme hrdí na to, že můžeme nabídnout celoroční dodávky produktů svým velkým i malým zákazníkům, kteří se podílí na výstavbě bytové, komunální i dopravní infrastruktury. Respektujeme komunity, ve kterých žijeme a pracujeme. Vážíme si našich zaměstnanců, zákazníků a dodavatelů a udržujeme s nimi dlouhodobě dobré vzájemné vztahy. Díky naší firemní koncepci, strategii a zákazníkům, kteří se k nám vrací, se řadíme mezi přední dodavatele těženého přírodního kameniva v České republice a na Slovensku.
-
30Let na trhu
-
138Počet zaměstnanců
-
14Provozoven
-
7Pokrytých regionů
Historie firmy a těžby
.
-
1994
Počátky těžebních činností Františka Jampílka v pískovně Lázně Toušeň u Čelákovic, ze kterých vzešel soukromý rybářský revír Rybářský ráj - pískovna Lázně Toušeň. -
2001
Začátek spolupráce Františka Jampílka a Van Duc Nguyena v hornické činnosti při otevření pískovny Vliněves na Mělnicku. Po rekultivaci zde vznikl jezerní komplex Baraba. -
2006
Duo Jampílek-Nguyen společně zakládají společnost České štěrkopísky spol. s r.o. a otevírají novou provozovnu - pískovnu Zlosyň na Mělnicku. -
2010
Otevření první slovenské pískovny Kočovce v okrese Nové Město nad Váhom dceřinou společností SLOVENSKÉ ŠTRKOPIESKY, s.r.o.. -
2018
Závody doposud vedené pod Františkem Jampílkem se formálně slučují a společně pokračují pod obchodní značkou České štěrkopísky spol. s r.o.
Aktuality
-
Kamenivo pro nové kilometry dálnic: i letos podporujeme rozvoj české infrastruktury!
České stavebnictví sice vloni pokleslo o 2,4 %, ale výstavba dálnic fungovala doslova na jedničku. Přibylo rekordních 111 km nových dálničních úseků! Letos by mělo ŘSD zprovoznit dalších 74,1 km.
Málokdo ví, že na každý nový kilometr dálnice je potřeba asi 45-50 tisíc tun kameniva, tedy stavebního kamene nebo štěrkopísku. Jen tento segment stavebnictví... -
PF 2025
Děkujeme Vám za spolupráci a přejeme úspěšný rok 2025!
-
Napsali o nás: Jedna loď jako 40 náklaďáků
Redakce jednoho z nejčtenějších zpravodajských webů v Česku natočila v pískovně Nučničky reportáž o lodní dopravě štěrkopísku na pražské betonárny.